وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی

قالب پرشین بلاگ


وبلاگ عاشقان فرهاد مجیدی
نويسندگان
لینک دوستان

تبادل لینک هوشمند
برای تبادل لینک  ابتدا ما را با عنوان فرهاد مجیدی و آدرس farhadmajidi.LoxBlog.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.





به گزارش سایت استقلالی ها، گوران يركوويچ -يكي از خريدهاي استقلال در تعطيلات نيم‌فصل- خيلي بي سر و صدا به اين تيم آمد و حالا خيلي بي سر و صدا به گلزني‌هايش براي آبي‌پوشان ادامه مي‌دهد.
گوران نه به اندازه‌اي كه سزار در سپاهان ميدان ديده و در چشم‌ها بوده، نور پروژكتورها را بر روي صورتش احساس كرده و نه مثل ايمون زايد در يك بازي مهم و حساس موفق شده يك شگفتي تاريخي خلق كند. اما ارزش او براي استقلال كمتر از ارزشي نيست كه ايمون زايد براي پرسپوليس داشته است. يركوويچ گلزني براي آبي‌پوشان را از همان دومين بازي دور برگشت در رشت آغاز كرد. جايي كه استقلالي‌ها با تك گل او از سد داماش گذشتند و 3 امتياز را به تهران آوردند.
در هفته‌هاي بعدي هم 6 گل در ليگ برتر ايران و 4 گل در ليگ قهرمانان آسيا آمار خوبي از اين مهاجم براي استقلالي‌ها بر جاي گذاشت. ضمن اين‌كه گوران در فينال جام حذفي هم آخرين پنالتي استقلالي‌ها را به تور دروازه طالب‌لو رساند تا جام حذفي با الهام از ضربه او به اردوي ابي‌پوشان بيايد.
يركوويچ نه تكنيك چشم‌نوازي دارد و نه تا به حال براي استقلال هت‌تريك كرده اما اغلب در همان جايي ايستاده كه بايد ايستاده باشد. و اغلب با يك ضربه ساده همان كاري را براي تيمش مي‌كند كه بعضي‌ها با هزار و يك پيچيدگي از انجامش عاجز مي‌مانند.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:





[ پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391برچسب:, ] [ 22:58 ] [ A--A ]

.: Weblog Themes By Iran Skin :.

About

اگه استقلالی هستی نظر یادت نره
Blog Custom

ورود اعضا:


نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

خبرنامه وب سایت:

برای ثبت نام در خبرنامه ایمیل خود را وارد نمایید




آمار وب سایت:
 

بازدید امروز : 28
بازدید دیروز : 0
بازدید هفته : 37
بازدید ماه : 1733
بازدید کل : 185994
تعداد مطالب : 406
تعداد نظرات : 98
تعداد آنلاین : 3

3846
بک لینک فا